05-19-2021

If You have heard confusion from this person of the E hospital in Cambridge, MA, you can help this person by contact Massachusetts General Attorney's office or Suffolk District Attorney's office (Federal US Attorneys' local office)

爸爸妈妈:昨天的博文看了吗?

Cambridge的那家E医院有个管理人员据说是 from a French Mercedes clan,他坚称只要我(方敏)居然能够继承任何Mercedes财产,那一定是偷了他家祖产。所以,他坚持组织骚扰恐吓,让我的远程医疗照顾保险形同虚设,所以,我坚持投诉他根本是以医疗保险欺诈的方式试图谋财害命。

Comments

Popular posts from this blog

爸爸妈妈,我在麻省波士顿

05-22-2021 有关五个四亿美金付款的一些说明,我的家族姓氏

05-21-2020 各方矛盾(142)- 和中国政府矛盾,预测中国富豪的惊恐