04-10-2019 爸爸妈妈,2004年7月1日那天我花了好多钱,有为你们花的,没忘了你们。

爸爸妈妈:

今天给我的猫阿妹洗了一个澡,她很喜欢洗澡的,老是怪我不肯给她洗澡害她臭臭的。下午准备带她去附近的植物园转转。
----04-10-2019

爸爸妈妈:今天的英文博客看一下,是真是假,知道一下就可以了。他们的动作一直很多,广播剧对我的痛骂,就是他们一大家子在广播公司抱着话筒坚决不放的就是坚持的。估计也包括了下面那个。我在2004年7月1日那天花了很多钱,就是我一直说的生活费用给付的安排,包括爸爸妈妈的退休金医疗保险和我的生活费用给付医疗保险,这里面没有一分钱是他们家出的。我那天还要求了一些拍电影之类的,他们家支付的就是这些钱,可这些拍电影之类的都是投资啊?投资利润也都归他们家自己拿的,他们家就是咬定我花了他们家好多钱,就是咬定因为我这些幺三和四一副老板摸样的拍电影要求,我才有了广播剧主角收入的机会(所以他们必须拿走每一分钱?)及其他智慧专利的机会,也就是说我能拿到那些科技专利都是因为我在那里想拍电影?那有可能呢?反正就是矛盾很多,华人社区还一个字都不说,我是2017年才听懂他们认定我是因为他们家才有了广播剧,我就一直说2004年7月1日当天当时就有六个国家的广播公司表态会参与广播剧的播出,其中只有美国广播公司是他们家的投资(即他们家是大股东),其他几个都是我继承的我们家5个祖爷爷的信托有投资的,他们家是要么就没投资,要么投资很少。反正就是矛盾很多,现在还在吵,信托相关的,那些公司和信托那边都在处理;科技专利,好像也在处理当中。让你们知道知道就得。

03-31-2019 (2): Three meetings in 2007 and related confusion

If anyone curious about what exactly this article means, this someone's curiosity can be helped by asking an own friend in the attorney profession to help out the reading. It truly means my any money is irrelevant with any Rockefeller's any wealth, legally, financially and materially.
----April 8th, 2019

I heard my big trouble with Rockefeller name started since July 1st of 2004 but not because of my huge several billion U.S. dollars inheriting-day spending. I heard it was because a Rockefeller's name affiliated somebody has "inherited" that publicly famous "O'Connor's confusion company" almost immediately after O'Connors, as well as that American company's six upstream investor-companies, objected "my inheriting" in ceremonially monotonous style. I heard the reason for Rockefeller's-affiliated "inheriting" is "it is just a picking up" but Rockefellers' insisting on to validate such ownership, according to a forged inheriting-list, have made it not funny at all.

I heard another big trouble with Rockefeller name was a 2007's radio broadcasting which announced my first year's American paying company is a "Rockefeller's taking over". This is the company has the rumored my birth children's inheritable story but such story never has rumored any child "supposedly" from the announced "taking-over" Rockefeller. I heard this taking-over announcement has some foreign department's stubborn associations is the reason for all those headaches to everyone who has not heard such a 2007's announcement.

I heard two other big troubles with Rockefeller name were both because of their in-law affiliation. One is my third year's paying American company, one is my fourth year's paying American company, which have added rumored Rockefellers' "taking over" four out of my five years' living expenses providing. The fifth year's paying American company is rumored "taken over" by a Russian name, I have not heard rumors about how this Russian name affiliated with the money, this rumored Russian name has never been affiliated with me. This is not funny at all when I am penniless.
----April 10th, 2019
----04-10-2019

爸爸妈妈:你们如果听说那个“61岁妈妈的女儿”的什么经历,那是硚口大学毕业的一个上海人,以前认识,从2004年我搬到波士顿后矛盾就很大,没再交往。她最近的任何经历都和我无关,别听别人乱说我在乎她,没有任何可能的。我到波士顿以后,她是连追带打,当时的整个JPM Chase都知道这个上海女人对我是恨之入骨的,说我在乎她的人是没按好心地,别理,小心就得,其他吗,在美国一切都是法律。

----04-10-2019

Comments

Popular posts from this blog

爸爸妈妈,我在麻省波士顿

05-22-2021 有关五个四亿美金付款的一些说明,我的家族姓氏

05-21-2020 各方矛盾(142)- 和中国政府矛盾,预测中国富豪的惊恐